Language

67 00 623 (E-R 9-16.30)

Kauplused
Ostukorv
x

Britton Ülemiste kauplus

Suur-Sõjamäe 4, Tallinn

T: 6043384

E: ulemiste@britton.ee

E-L 10 - 21
P 10 - 19

Britton Narva kauplus

Tallinna mnt 33, Narva

T: 3540099

E: narva@britton.ee

E-R 10 - 19

L 10 -16

P suletud

Müügitingimused

Veebipoe pood.britton.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Speli Baltic OÜ (registrikood 11010013), asukohaga Harjumaa, Tallinn, Laki tn 28, 12915.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostusummast, ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Kui ostusumma on 30 € või rohkem, on transport üle Eesti TASUTA.  Toote hind veebipoes võib erineda hinnast Brittoni esinduskauplustes.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse tellimuse kogusumma (sisaldades transporditasu), mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tellimuse kogusumma laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud summa (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate edastamisest.

Speli Baltic OÜ-l on õigus Veebipoes sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata järgnevatel juhtudel:

  • kaubavarud on lõppenud
  • kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti inimliku eksituse või süsteemivea tõttu

Ostja saab tellimuse eest tasuda:

  • internetipanga teel (Swedbank, SEB ,Luminor, LHV, Coop pangalinkide kaudu)
  • krediitkaardiga (Visa või MasterCard)
  • pangaülekandega (arve saadetakse e-mail´ile) Swedbank AS, EE922200221023827609.

Tellimus täidetakse ainult juhul, kui tellimuse kogusumma on laekunud Speli Baltic OÜ arveldusarvele.

Kohaletoimetamine

Kauba kohaletoimetamine toimub Eesti Vabariigi piires, Soome ja Rootsi. Kohaletoimetamine teistesse riikidesse toimub ainult erikokkuleppel Veebipoega.

Kui ostusumma on väiksem kui 30€, kannab kauba saatmiskulud ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Transporditasu soodutus ostukorvi summa pealt ei kehti tellimustele Soome ja Rootsi.

Smartpost pakiautomaat: 3,50€
DPD kuller: 4,90€
DPD pick-up pakiautomaat: 2,50€
Tulen ise järgi (Laki 28, Tallinn): TASUTA (teiega võetakse ühendust)
DPD kuller Soome: 16€
DPD kuller Rootsi:18€

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb täita TAGASTUSVORM hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud, välja arvatud saatmiskulud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Peale kuue kuu möödumist tasub kõik kulud ostja v.a. juhul kui tegemist on tootmispuudusega.
Veebipoel on pretensiooni põhjuse väljaselgitamiseks õigus küsida käsitlustasu (25€), mis tagastatakse ostjale, kui ekspertiisist selgub, et tegemist on tootmispuudusega.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, täites PRETENSIOONIVORMI või saates e-kirja aadressile info@britton.ee või helistada telefonil: 6700623.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva alates pretensiooni kättesaamise kuupäevast.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup kohale toimetada.  

Veebipood võib saata ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumises või uudiskirjas toodud juhiseid.  

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@britton.ee või helistada telefonil: 6700623.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mille kohta saad esitada ka internetipõhise avalduse.

 

Palun oota...